Odzyskiwanie usługi Nawigacji NaviExpert for AndroidTM Jak ponownie odzyskać usługę Nawigacji NaviExpert for AndroidTM?

Jeżeli ponownie instalujesz aplikację np. na nowym telefonie możesz odzyskać zakupione w sklepie Google Play usługi.

Subskrypcja Nawigacji NaviExpert

Zakupiona subskrypcja odnawia się automatycznie podczas uruchamiania aplikacji. Aby było to jednak możliwe musisz pamiętać o kilku krokach:

Krok 1 – konto Google Play

Przed pobraniem aplikacji upewnij się, że jesteś zalogowany w Google Play na to samo konto, za pomocą którego po raz pierwszy pobierałeś i kupowałeś subskrypcję Nawigacji NaviExpert.
Jeżeli masz więcej niż jedno konto Google i nie pamiętasz z którego z nich kupowałeś subskrypcję, sprawdź wszystkie swoje skrzynki pocztowe Gmail. Po zakupie usługi, na właściwy adres email powinieneś otrzymać potwierdzenie transakcji od Google Play. Tego adresu powinieneś użyć do ponownego pobrania aplikacji Nawigacja NaviExpert z marketu.
Aby sprawdzić jakie konto jest zalogowane w sklepie, uruchom aplikację Google Play w telefonie, kliknij klawisz Więcej opcji i następnie Konta.
Z listy wybierz to konto, za pomocą którego dokonałeś zakupu usługi Nawigacji NaviExpert.

Krok 2 – Aplikacja

Jeżeli masz już właściwe konto wybrane w Google Play, wpisz w wyszukiwarce Nawigacja NaviExpert, pobierz i zainstaluj aplikację.
Podczas pierwszego uruchomienia aplikacja poprosi Cię o podanie adresu email. Jeżeli masz w telefonie wpisane więcej niż jedno konto Google, z rozsuwanej listy wybierz to, którego użyłeś w markecie do pobrania aplikacji.
Gdy uruchomisz aplikację do końca, usługa Subskrypcji odtworzy się automatycznie. O sukcesie zostaniesz powiadomiony komunikatem, który wyświetli się na głównym ekranie aplikacji.

Uwaga!

Jeżeli mimo prawidłowego wykonania powyższych czynności usługa subskrypcji nie odtwarza się automatycznie, skontaktuj się z BOK NaviExpert (email: pomoc@naviexpert.pl, tel. +48 693 331 723). Konsultant pomoże Tobie przywrócić usługi nawigacji.
Przed rozmową przygotuj następujące informacje:
- adres email użyty w Google Play podczas pierwszego pobierania aplikacji i zakupu usługi,
- wiadomość od Google Play, potwierdzająca transakcję, którą otrzymałeś po zakupie usługi w markecie,
- wiadomość od NaviExpert, którą otrzymałeś po pierwszym uruchomieniu aplikacji, zawiera ona
numer identyfikacyjny NaviExpert.

Abonamenty Nawigacji NaviExpert

Mechanizmy Google Play zapewniają automatyczne odtworzenie usług przy ponownej instalacji aplikacji. Aby licencja odtworzyła się prawidłowo, musisz zalogować się na adres e-mail, na który uprzednio nabyłeś usługę w sklepie.

W razie dodatkowych pytań prosimy kontaktować się z BOK NaviExpert (email: pomoc@naviexpert.pl, tel. +48 693 331 723).

Przed rozmową przygotuj następujące informacje:
- adres email użyty przy logowaniu się w sklepie Google Play
- identyfikator użytkownika NaviExpert, widniejący bezpośrednio w aplikacji, po wybraniu zakładek: Pomoc » O programie.